S ö n d a g

Hejsan :)
Gårdagen var toppen! Vi satt hemma hos Julia och drack lite innan vi gick ner till öltältet. Det var lite problem med att få in alla men tillslut var alla pinglor inne :) Vi dansade och hade riktigt kul. Mycket trevliga människor må jag säga. Innan kvällen var slut så blev det en halvspecial på Sibylla. Sen satt vi hos Alem en stund och sen följde jag och älsklingen Markus innan vi gick hem till honom.

Sov inte jätte länge imorse. Var sjukt trött när vi vaknade men det hindrade inte oss från att göra goa räkmackor. Jag tog mej en mysig tupplur hemma hos baby innan jag drog hem också :)

Har vart hemma några timmar nu och inte gjort speciellt mycket.
Helgen har iallafall vart toppen, verkligen toppen! Och jag har ju inga andra att tacka än mina fina vänner och min pojkvän :) Självklart massa andra trevliga människor också!

Nu blir det lite glass och sen ska jag se om jag kan fixa något med bloggen. Så sjukt tråkig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback