Ön i sjön

Hejsan :)
Vaknade med älsklingen bredvid mej hemma hos mej idag. Vi åt frukost och sen körde pappa ner oss till sjön så fixade vi båten och så gick mamma och pappa ner sen. Vi åkte nämligen ut med båten till ön idag :) Riktigt mysigt var det. Hanna och min lilla kunsin Samuel kom sen också :)

Vi grillade korv, solade lite, åkte båt, fiskade och bara tog det lugnt :) Sånt som jag gillar! Speciellt idag för jag är ju typ "sjuk". Anstränger jag mej, eller gör saker alltså, så blir jag sjukt trött och yr. Inte roligt!
Men dagen var absolut bra :) Kan lägga in några bilder imorgon eller något :)

Nu ska jag packa och sen ska jag dra ner till sjön igen med Sofia och Salle :) Vi ska nämligen ta båten igen och åka ut och tälta på ön :) Ska bli riktigt mysigt! Grilla och ta det lugnt! En tjejkväll alltså ;) Vet inte om Emelie skulle komma ut sen också :)

Nu ska jag iallafall gå upp och packa, ha det bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback