O n s d a g

Hejsan :)
Igår åkte jag hem till Lina med Sofia. Där va också Evelina, Vickan, Emelie och Daniel :) Vi satt och snackade och kollade på lite klipp på youtube. Sen skulle Lina och Emelie med bussen så vi gick in till Edet och till Boström. Vi köpte chips, dipp och dricka tills kvällen.
Så tog vi bussen hem och gick upp till Sofia. Det va då jag, Sofia, Vickan, Eve och Salle :) Vi åt massa godsaker, skrattade och spelade kort. Riktigt roligt va det allt :)
Sen mötte vi upp min älsklingen och gick hem till mej :)

Idag har jag legat i sängen med älsklingen och slappat. Nu har jag fixat mig lite för att dra till Edet snart. Det är verkligen hur varmt som helst ute och det är ju skönt antar jag.

Ha en bra dag, blir inga mer inlägg idag för sover hos älsklingen idag :) Första gången på nästan 4 veckor, hehe.
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback