O n s d a g

Hejsan :)
Åkte som sagt till Eve igår och frägade hennes hår. Hade mött upp Vickan innan och köpte cola och choklad till oss också. Oj, vad vi är tjocka varje gång vi är hos Eve :) Haha.
Håret blev iallfall bra och efter det kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi till honom.

Idag har skoldagen vart lååång. Lite för lång. Började halv9 och slutade halv4. Men det funkade. Har världens bästa datorkunskaps lärare iallafall :) Helskön!
Efter skolan åkte jag och Casandra in till Nordstan en snabbis och jag fick med mig ett puder och ett coverstick. Nödvändigt! Sen tog jag bussen hem.

Har varit hemma ett tag nu. Ätit riktigt god mat, potatisgratäng, fäskfilé och sallad. Mmmm!
Älsklingen kanske kommer hit ikväll :) Hoppas det!<3

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHHAHAHHAA FÄSKFILE! nått nytt du ;)<3

2009-08-26 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback