O n s d a g

Hejsan :)
Igår va jag ju i Göteborg med några vänner. Va med på deras skola(Ester) där de hämtade sina kockkläder osv. Sen åt vi lite gott på Donken, tog spårvagnen till våran skolan osv. En mysig dag i stan helt enkelt.
Sen va vi hemma hos Evelina och hade det mysigt. Åt gott, drack gott, spelade kort och pratade en hel del :) Alltid lika bra med bästa vännerna! Sen blev det en promenad och sen hem till min baby.

Idag vaknade jag runt 9 hemma hos älsklingen. Han skulle ju till skolan så ja åkte hem med mamma&moster som hade vart i Trollhättan :)

Ligger just nu i sängen. Kanske ska till Trollhättan liten senare.. Beror på om Meddi hinner komma hit med mitt f-kort. Men det hinner han säkert inte så, får väl stanna hemma idag.

Men ha en bra dag, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback