Nu börjar allvaret igen

Idag är det sista dagen som ledig. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Ska ju bli skönt att komma in i lite rutiner osv igen, men ändå. Börja skolan igen? På en helt ny skola också, men helt nya människor! Jag måste erkänna att jag är lite rädd, eller ska jag säga nervös? :p Jag som är så blyg bland nya människor, hehe. Vi får väl se hur det går :)

Imorgon är det iallafall. Det är imorgon som vi börjar första året på gymnasiet. Gud va tiden går snabbt! Känns inte som de va länge sedan vi gick i 8. Herregud.
Och nu ska jag bli frisör? :o Jag som först skulle gå handel, sen bygg, sen hotell och resturang, sen hår&makeup och nu frisör? Haha, ja det har alltså varit många förslag på min lista :) Men jag är super nöjd med mitt val. Än så länge iallafall. Men jag tror det kommer bli super roligt :)

Även om det är sista dagen som ledig så har jag ändå en skön vecka att se fram emot och sen en super helg! Antar att vi inte ska börja "jobba" riktigt första veckan, iallafall inte de första dagarna. Sen i helgen så är det "edetfestivalen", Edetnatta som de också kallas, och det ska bli super kul. Det är ju det enda som händer här i Edet så :) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback