M å n d a g

Hejsan :)
Va med älsklingen hela dagen igår. Lika underbart som vanligt! Här hos mej tog vi det bara lugnt, åt middag osv. Sen hämtade hans mamma oss så åkte vi till honom. Tog det lugnt, spelade kort, tog en promenad, va på Boström och köpte haribo och dricka, spelade kort, åt gottgott och kollade på film. Alltid lika mysigt med min älskling :)

Idag gick jag upp kvart över 7 för att gå till vårdcentralen med mamma. Va där i 3 jävla timmar! Vet inte hur många gånger vi gick ut från rum och till väntrummet. Ut&In hela tiden!
De kom iallafall fram till att det inte var halsfluss vilket var skönt! Antagligen bara något virus som gjort mina mandlar sjukt svullna. Såg iallafall nu att högra sidan är mer svullen än den var för några dagar sedan. Usch!

Idag ska jag inte göra mycket alls. Får se vad dagen har att bjuda på. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback