M å n d a g

Hejsan :)
Sitter hemma hos min fina pojkvän just nu :) Har inte uppdaterat något idag eftersom jag spenderat hela min dag med honom. När han jobbat klart så kom han till mej. Vi åt mat, kollade på tvn och tog en liten tupplur. Myspys :)
Sen åkte vi till honom, där vi är nu. Har spelat kort och ätit massa gott :) Just nu är han nere och kollar på fotboll och jag ligger här uppe och kollar på en film. Fotboll är ju inte mitt största intresse direkt.

Missade förövrigt bussen till skolan imorse som åkte tidigare än vad den skulle. Bussjävel! Fick ta en senare buss så jag kom 20 min försent. Men det var inte så farligt.
På hantverkstekniken, som var första lektionen, så började vi rulla permanent. Och helvete vad svårt det är! Helt sjukt. Jag misslyckades ganska rejält medans de flesta klarade de rätt bra :p Men det är bara att träna.

Nu ska jag avsluta här och stänga ner datorn om ett litet tag. Missar ju hela filmen annars :)
Imorgon är det APU så då följer jag med älsklingens mamma till hennes salong. Ska bli himla skönt :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback