Löshår på g

Kommer ni ihåg att jag vann en tävling på Ellinorak's blogg om löshår för ungefär 3 månader sedan? Jag har ännu inte fått det. Visst, det gör inte mig så mycket. Jag gjorde det mest för en rolig grej för att se om jag hade någon möjlighet att vinna. Jag är även osäker på om färgen kommer stämma överrens med min hårfärg, lite svårt att veta vad man ska välja när man inte får se det i verkligheten.

Men jag har mejlat en del med Ellinorak och det var Xtend.nu som skulle mejla mig och säga till när de skulle skicka det. Och vet ni, haha, idag skickade de iväg det :) Det skulle komma antingen imorgon eller på Fredag. Men med min otur så kommer det säkert ta ännu längre tid.

Då återstår det bara att se om jag kommer kunna använda det någon gång eller om färgen inte stämmer :) Menmen. Det va det iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback