L ö r d a g

Idag mår jag piss! Inte roligt på något vis.
Gårkvällen var verkligen super. Åt god mat hemma hos Lina, va hos Alem på "fest" och sen drog vi in till öltältet. Jag hade super kul. En kväll med mycket skratt, kärlek, tårar och en hel del goa människor :)

Vaknade upp hemma hos älsklingen idag och va mindre glad. Eller ja, jag mådde inte så värst bra idag. Men det är inget att skryta om, haha! Vi beställde pizza som vi åt i älsklingens säng.
Sen drog vi ner till min farbror och hans tjej där mamma, pappa, Patrik och några andra va :) Skrattade som in i tusan om minnen som de berättade. Ja, de har vart med om en hel del får jag väl säga.
Va där ett bra tag tills jag mötte Julia och Eve och gick till tältet och kollade på ungar som sjöng.

Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen nu. Måste försöka bli lite piggare. Tar bussen kl6 in till Edet :)
Hörs sen eller imon. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback