L ö r d a g

Hejsan :)
Kom hem från Göteborg vid 8. Va där nere med Zara och Emelie. Kollade runt i affärer osv. Blev även en äpplepaj och en daimglass på donken. Fick med mej en ljusblå tröja och ett rosa nagellack hem också :) Tröja vet jag inte riktigt vad jag tycker om, ser lite ut som en pyjamaströja för att den är i en så ljus färg (a) Haha men det funkar.

Nu sitter jag med nymålade naglar som inte riktigt har torkat än. Ser nog lite roligt ut, haha.
Skulle egentligen vart med baby ikväll men han dissade mej och drog på fest istället :( Haha. Så blir en ensam kväll då..
Och nu drar mamma, pappa, Danne och Patrik på min morbrors 40års-fest så blir helt själv :o Buhu ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback