God kväll

God kväll God kväll :)
Allt bra denna vackra kväll? Haha, nejdå. Min kväll har vart rätt bra ändå :) Färgade Julias hår som tog ett bra tag och efter det spelade vi kort och åt glass :)

Ligger i sängen just nu. Är sjukt trött men det har börjat en film som jag ska se nu. Somnar väl till den antar jag :)
Ingen Meddi kommer hit idag inte, vet inte om jag ska bli förvånad eller inte. Menmen.

Imorgon blir det skolan igen som vanligt. Första lektionen är hantverk och då ska vi schamponera varandra osv så behöver inte duscha till morgonen :) Riktigt skönt om du frågar mej! Får ju sova 20-30 minuter extra då, jag tackar inte nej!
På kvällen imorgon ska vi alla tjejer hem till Lina och grilla innan vi drar in till Edet på Edet festivalen (edetnatta). Ska bli sjukt kul så låt mej få en bra kväll :) Mums.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback