Första dagen på Gymnasiet

Hejsan :)
Idag var det första dagen på gymnasiet. Jag var så otroligt nervös när vi satt på spårvagnen till skolan, det sved i hela magen! Men självklart var det inte så farligt som man trott :) Så är det ju oftast. Hade ju faktist underbara Casandra och även Hanna som gick på samma skola som oss innan.
Vi fick endast lite information och busskorten idag och imorgon blir det rundvandring så vi får se lokalerna som vi ska vara i osv :)

Efter skolan så gick vi i stan lite, jag köpte mig en maskara och även en mapp till skolan.
Vi åt paj på Donken innan resten kom in så vi kunde gå och fika :) Blev en fika inne på Arkaden med en chailatte och en morotskaka, om det var gott! Det blev jag, Casandra, Julia, Sofia, Lina,  Evelina, Elin och Vickan :) Det gamla goa gänget från skolan, det var mysigt.

Ni får ha en bra dag, sover hos min baby inatt som jag saknat så♥ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback