F r e d a g

Hejsan :)
Skolan idag har varit bra. På hantverks timmarna så lärde vi oss schamponera. Jag agerade testdocka också, lite pinsamt sådär men det gick allt :) Man är ju trotts allt inte speciellt vacker när man har blött, bakåt slickat hår. Haha :)

Åkte bussen hem med Casandra förut. En rolig men ändå jävligt konstig grej på bussen idag var att det regnade in :s Ja, killen som satt framför oss fick sjukt mycket vatten på oss. Det kom från taket och rann riktigt mycket faktist.. Konstigt!

Nu har jag precis duschat kroppen (skippade håret eftersom jag fått det schamponerat två gånger idag. Av Ingela och sen Casandra). Ska snart börja fixa mig :) Sen blir det hem till Lina och sen in till Edet. Det ska nog bli kul :)

Ni får ha en bra dag, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback