Choklad o juice

Hejsan :)
Dagens andra inlägg nu då.. Och vad jag har gjort idag?
Efter att älsklinen åkt så har jag bara vart hemma. Ätit hemlagad soppa med vitlöksbröd, färgat utväxten, kollat en hel del på tvn och bara tagit det lugnt. Riktigt skönt det också ju :)

Älsklingen har match just nu, men han kommer hit senare som tur är :) Hehe, min älskling!
Ligger och kollar på tvn just nu och äter lite choklad.. Ska springa ner en snabbis och hämta ett glas juice. Mmm! Är riktigt trött så blir nog en tidig kväll idag. Men det skadar inte det heller :) Kan ju äntligen somna i tid nu när älsklingen är hemma igen!

Men nu ska jag inte ligga här och tjöta, bara massa onödigt som ingen bryr sej om :) Haha.
Ha en bra kväll, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback