Cheesballz

Hejsan :)
Såg att jag råkade skriva Fredag som rubrik på första inlägget imorse, haha klumpig som jag är när det gäller att skriva!

Jag åkte ju iallafall till Trollhättan förut med Salle och Sofia. Jag ville dit för att köpa koftan jag la upp för några dagar sedan, jag bara måste ha den! Men självklart fanns den inte kvar :s Sån otur har jag! Men jag fick iallfall med mej ett par svarta tights, en blå tröja och en sjal.. Alltid bra att ha det med (y) Även 2 cheesburgare slank ner i min då tomma mage ;)

Nu kom jag precis hem från Julia dit vi gick efter vi kommit hem. Har spelat en hel del kort och slappat i soffan :)
Nu sitter jag nere i vardagsrummet med datorn och käker cheesballz och dricker cola x) Mmm! Mamma och pappa är nere hos min moster och grillar nu ikväll så :)

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback