Barnvakt eller 15kamp?

Hejsan :)
Ja, jag drog till Edet och var med några vänner :) Rättare sagt Emelie, Vickan, Jennie och Eve. Vi hade det allt trevligt, kollade på tvn och sånt vanligt :) Fick även en hård smäll i huvudet, smart som man är!

Nu har jag legat i sängen ett tag, ätit lite ostbågar och druckit dricka. Mina ögon är väldigt trötta nu så jag ska väl inta sängen snart skulle jag tro.
Imorgon blir det antingen barnpassning eller 15kamp, vet inte riktigt vad jag vill. Sitta barnvarkt kanske gratis, inte så lockande för en sån som mej :) Haha. Sen är det inte så lätt att veta när en viss person inte hör av sej, men andra planer som alltid hade inte förvånat mig. Jaja, ska inte lägga tid på det nu. Inte mitt val.

Godnatt, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback