9 dagar kvar

Wah! Vet ni vad jag kom och tänka på nu? Det är bara 9 dagar kvar av sommarlovet, bara 9 dagar kvar tills jag börjar på en helt ny skola, med helt nya människor! :o Om det pirrar i kroppen :p
Jag kommer vara så sjukt nervös dagarna innan jag börjar. Är ju nervös redan nu så :p Jag som är så blyg kommer ju dö. Haha. Men som tur är har jag ju med mej bästa Casandra :) Även Hanna från andra klassen på skolan jag gick på så :)
Får bara hoppas på att jag kommer i en klass med snälla och bra människor. Mitt liv går väl under om jag hamnar i en klass med bara "fjortisar", då jag inte tål för överdrivna människor som tror sej bäst och vackrast. Haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 23:41:31
URL: http://www.minnies.se
Postat av: nathalie

tänk på mig som bara har 3dagar kvar :O

2009-08-16 @ 23:15:15
URL: http://nathajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback