Torsdag - Fredag

Hejsan :)
Hann inte skriva något igår.. Hann faktist inte sitta vid datorn över huvudtaget.
Först var det skola. Hade prov och det kändes inte som att det gick jätte bra. Hoppades på ett vg iallafall. Visade sig att jag fick 20/20, tror ni jag blev glad eller? :p Haha. Efter skolan gick jag hem till Julia. Testade ett par pjexor och lånade en väska. Sen bar det av hem till älsklingen. Myste lite och sådär. Sen åkte jag hem och mamma färgade mitt hår, jag färgade hennes och sen färgade mamma lillasysters ;) Haha. Blev la ganska bra. Färgade även det bruna jag har i luggen och slingan på höger sida :) Sen åkte jag och älsklingen med pappa hem till Meddi och sov där :)
Igår hade jag och älsklingen även 8 månader. Jag älskar dig mest i världen!

Idag var det skola igen :) Fast bara i 3 timmar så det var inte speciellt ansträngande. Gick till Boström efter skolan med Julia och Vickan och köpte lite saker till en sak. haha :) Sengick vi upp till Julia och var där en stund.
Tog bussen hem vid kvart i 1 och nu sitter jag här vid datorn :) Julia är påväg hit nu så jag ska skynda mig och fixa lite. Vi hörs kanske senare eller ikväll om jag får mer tid :)

Åker ju även till sälen på Söndag så det är ju inte så många dagar kvar och då är jag hellre med vänner, pojkvännen och familjen än att sitta vid datorn och sega.

Men nu ska jag dra mig som sagt.
Ha en bra fredag, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback