telefonsamtal med världens underbaraste

Hejsan :)
La mig i sängen en stund förut för att vila. Kollade klart på topmodel som gick och sen satte jag på andra avenyn. Kollade nämligen inte på det i tisdags :) Eller ja, jag kollar aldrig på det på tvn så. Mitt i allt tittande och choklad ätande så ville älsklingen att vi skulle prata i telefon. Så jag ringde upp han och så pratade vi i nästan 30 min :) Vi hade en del funderingar om gymnasieval och blabla. Haha. När han la på för att springa till träningen så fortsatte jag kolla på andra avenyn och äta choklad haha.
Jag har även målat mina naglar i någon ful ljusrosa färg. Men lite färg på naglarna skadar aldrig, även om den är ful. Haha. Ska strax springa ner och hämta ett glas vatten och sen sätta på vänner.
Tar bussen vid halv 9 hem till älsklingen. Alltid lika mysigt med honom :)

Vi hörs om en stund igen, kramar


Kommentarer
Postat av: salle

ska du sätta på vänner :o

aa inte mig hoppas ja (a)

HAHAHAH,

2009-04-16 @ 23:08:14
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/
Postat av: Sv: Salle

Hahah, men det var ju inte så jag menade ;) haha!

2009-04-17 @ 14:43:53
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback