T o r s d a g

HejHej :)
Kom hem från skolan för ungefär en halvtimma sen :) Det har verkligen varit en jättebra dag. Hade ju idrottsprov idag och det kändes som det gick mycket bättre än jag tott så det var ju bra. Sen på lunchraste, efter provet då, så gick jag och Julia hem till henne för att kolla på internet om vi kommit in på skolorna som vi sökt till. Och jaa.. Tråkigt nog så kom jag inte in :( Haha nädå, så var det inte alls. Eller jo på ett ungefär men ändå så, aa..
Jag har inte skrivit här någon gång vad jag sökt till, för jag höll det hemligt för några av mina vänner ;) Men jag sökte alltså frisör som första, där var intagningspoängen 210 och jag har 195 och är säker på att jag höjer mig över 210 så jag hoppas verkligen att jag kommer in på det sen när de riktigt besluten tas :) Men på hår&makeup kom jag in, och det är ju också hur kul som helst :) Så kommer jag inte in på frisör så blir jag inte ledsen, för hår&makeup funkar superbra det med. Sen sista lektionen var det ju engelska och vi skulle ha redovisning av South Africa idag. Christel, våran lärare, hade världens tal om att alla ska redovisa för annars sviker man sig sig osvosv. Så jag satt och skakade som ett jävla löv. Ärligt, jag skakade på riktigt. Men jag gick fram, för första gången i engelskan, och satte mig där och redovisade. Tror ni jag är stolt över mig själv eller? haha :) ibland får man faktist lov att vara det.. Så ni kanske fattar att detta varit en super dag?:)

Nu sitter jag iallafall här vid datorn och kollar samtidigt på top model. Så detta inlägget har ju tagit sin lilla tid ;) Åt precis min första mat för idag! Kom på det när jag kom hem att jag inte ätit något alls idag. Men var inte hungrig så.. Haha :) Men nu ska jag kolla lite bloggar och dricka saft :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback