T o r s d a g

Hejsan :)
Ja, idag är det torsdag och det var allt vart en bra torsdag. Skoldagen började med nationella i matten. Det gick inte så bra, men får väl hoppas på det bästa iallafall! Sen gick vi hem till Eve eftersom vi hade 1½ timmas rast. Käkade macka och snackade. Väl tillbaka i skolan så fick jag reda på att jag fick MVG på idrotten. Hur skönt som helst!
Slutade vid 3 och då tog jag bussen hem. Satte mig ute en liten stund. Riktigt  varmt!

Nu sitter jag och gör inte ett skit.. Finns verkligen inget att göra.
Men imorgon blir det nog en skön dag. Drar till Göteborg med Eve, Sofia, Lina och Vickan(?) och skaffar lite skit. Elin åker med upp också, men hon ska köa till en konstert :) Haha.

Nu ska jag kolla klart på top model sen får vi se vad som händer i mitt hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback