T i s d a g

Hejsan :)
Skolan idag var väl helt okej. Inget speciellt så där :) Tog bussen hem kvart över 2 och satte mej då ute på baksidan och pluggade lite. Men det var så himla konstigt ljus ute så jag såg knappt något + att grannarna höll på att greja i trädgården och det störde. Så jag gick in och satte mej i köket istället :) Så gjorde lillasyster nudlar och wokade grönsaker. Riktigt gott. Nu sitter jag här och kollar på tvn och försöker plugga lite. Men det går inget vidare. Får göra det lite senare. Ska ändå va hemma hela dagen.

Skrev inget mer igår för älskligen skrev att jag skulle komma till honom igår och då hade jag bara 20 min på mig att fixa mig för jag skulle ta bussen kl 2 :) Fast Meddi och Tomas kom och hämtade mig istället nere vid bussen, precis när bussen kom också. Haha. Så följde Tomas med mje och Meddi in en stund. Satt och snacka och sen drog han. Då beställde jag och Meddi kinamat och gick och hämtade det, åt nämligen hemma hos meddi :) Efter det hade vi det bara mysigt, kollade på tvn och så. Gick även till Boström och köpte glass, lite godis och naturgodis :) Mumma! Sen på kvällen cyklade vi till Meddi's mamma's friössalong och han rakade sig den fisen :) Sen somnade vi, jag mådde rikigt illa -.-

Nu ska jag kolla lite bloggar :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback