T i s d a g

Hejsan :)
Skolan idag har väl varit sådär. Idrotten var riktigt jobbig och var ju tvungen att springa hela tiden eftersom vi bara var 7 st som var med. Haha. Sista lektionen var det engelska och då hade vi prov. Gick inte alls bra, usch. Tråkigt eftersom jag vill höja mig, men det gör jag nog inte nej. Men livet går såklart vidare ;)
Efter skolan gick jag och Julia hem till henne. Åt lite potatissallad och rostbiff och sen kom Vickan också. Pluggade ytterst lite. Om man ens kan kalla det plugga, skrev några rader bara ;) Men idag har jag verkligen ingen ork. Men jag måste plugga till so provet. Måste få bra!

Nu sitter jag här i sängen med datorn och vill bara lägga mig ner och somna. Funderar faktist på att göra det. Och sen vakna, plugga någon timma och sen kommer ju faktist Desperate housewives :) bra det.
Ingen Meddi idag, men imorgon så. Hoppas jag verkligen!

Snart är det torsdag, längtar som ett as! Skrev härromdan att jag längtade till fredag eller något liknanade. Men jag menade torsdag, alltså valborg :) Vi är 9-10 st som ska vara hemma hos Elin och grilla och så. Sen kommer det kanske några mer :) Sen får vi se vart vi hamnar. Ska bli ritkigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback