T i s d a g

Hejsan :)
Tisdag idag då. Vaknade hemma hos älsklingen såklart, var verkligen hur trött som helst också! Somnade vid 12 eftersom vi satte på en film. Älsklingen somnade direkt så han hann inte se något. Men jag såg mer än halva(tror jag) och den var riktigt bra. Ska se om hela idag så älsklingen också får se hur bra den var ;)
Efter skolan gick jag och Eve och solade. Man märkte inte så jätte stor skillnad på mig. Skit! Efter det var vi nyttiga och drog till Roma och delade på en supergod pizza. Jag trodde att bussen gick kvart i men det visade sig att den gick kvart över så jag gick hem till älsklingen och väntade på att pappa skulle hämta mig halv 5 istället :)
Väl hemma hann jag bara upp och sen ner och sen åkte jag, mamma och pappa till thn och handlade lite skit :) Kom hem vid halv 8 typ och då gick jag ut på en promenad i 30 min typ. Sköntskönt var det allt! Men kändes som jag gick mycket längre än vad jag gjorde :p Haha.

Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma från träningen. Börjar inte förän 10.05 imorgon så det är hur gött som helst :)

Men nu ska jag kolla bloggar och så, kram på er :)


snygga  brudar! aa det var ett tag sen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback