Sista inlägget, ha en bra påsk! :)

Hejsan :)
Sitter hemma hos älsklingen nu. Fast han är ute och ö-kör så jag sitter här vid hans dator. Var meningen att jag skulle följa med men han verkade inte så pepp på det! Dumma han :( Haha nä, men jag klarar mig perfekt ändå!

Idag har vi underbart väder här i Lilla Edet! Hur varmt som helst, och ja, jag tycker det känns som en sommardag jag! :)
När jag kom till älsklingen förut så låg vi på hans rum och hade det skönt bara.. Sen gick vi till Julia och hämtade min plånbok och sen bjöd jag min älskade pojkvän på pizza. Mummsigt. När vi kom från pizzerian så satte vi oss på stolarna utanför huset. Älsklingen låg utan tröja men jag frös och hade hans jacka :p Tyiskt oss, tycker alltid olika när det gäller värme ;) Haha. Och ja, där somnade vi! Sov inte så värst länge men lite mindre än 1 timma. Och det var riktigt skönt. Så när vi vaknade så gick vi in och då somnade jag i hans soffa.. Haha, trötter var man ja!

Kom på förut att jag glömde lägga in bilderna från igår. Typiskt! Men dom kommer upp när jag kommer hem från lovet. Om jag kommer ihåg det vill säga :) Men det får vi hoppas att jag gör.

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och ta en titt in på bilddagboken. Där får ni kolla på bilderna som jag lägger upp under den kommande veckan också :) mikaelasinipuro.
Sista inlägget nu innan jag drar till fjällen :) Får hoppas att jag inte har glömmt packa ner något nu :o:d Och så får vi hoppas på att både jag och Julia kommer hem hela ;)

Hörs om 1 vecka ungefär! Kram på er, och ha ett bra påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback