S ö n d a g

Godmorgon :)
Vaknade vid kvart i 10 och kunde först inte somna om. Kvart i 10 är tidigt för mig och jag hatar att vakna tidigt på helgerna. Men när jag hade satt på datorn och allt så  blev jag super trött och somnade till kvart i 11 igen. haha :)
Sitter här med lockigt hår, sov med flätor, och det är inte vanligt. Haha, ser ut som ett litet troll :) Men lite anorlunda någon gång ibland är la bra.. Antar jag.
Jag ska fräscha till mig lite och fixa mig för att sedan åka till farmor. Får se om min älskling hinner vakna innan dess för han skulle nämligen följa med dit ;) Sa han iallafall! Får se hur det blir med det :)
Annars vet jag inte vad som händer idag. Om jag åker hem efter vi vart hos farmor så blir det nog plugg. Engelskaprov på tisdag och soprov på torsdag. Har bestämt mig för att klara dessa prov med minst vg så jag kan vara riktigt glad på fredag hos Elin ;)

Får se om det kommer upp något mer inlägg innan jag åker,
kramar

Kommentarer
Postat av: Julia

torsdag ska vi hem till Elin;)

2009-04-26 @ 17:04:54
Postat av: Fotofix

2009-04-26 @ 17:09:56
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback