Promenad med Zara och vovve



Kom precis in efter att har varit ute med dessa två godingar. Hunden ser ruskigt stor ut på bilden, men det var den inte. Haha den såg så rolig ut när den sprang runt där med sin långa päls. Jag kallar den för den eftersom jag inte kommer ihåg vad den heter :p Vet inte ens om Zara sa vad den hette så ;) Haha.
Vi gick inte så jättelångt men det var skönt att komma ut i vårvädret. Man blir så mycket gladare när det är sånt här väder ute :)

När jag kom in gjorde jag mig lite mellanmål. 2 knäckebröd med ost, 2 små kakor och fanta :) Tyckte jag förtjänade det. Haha. Men nu är det gossip på tvn som jag missat halva av. Vi hörs lite senare, tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback