Plugga utomhus

Nu har jag suttit i nästan exakt 1 timma och läst i religionsboken. Nu när jag loggade in så stod det nämligen att det var 59 minuter sedan jag publicerade mitt senaste inlägg :)
Känns som jag kan en hel del, iallafall det ur boken. Men att jämföra är svårare.
Kände att jag förtjänade lite datortid nu medans jag väntar på att Julia ska komma hit. Ska sätta oss på baksidan och plugga, skönt. Klockan är inte så mycket heller så jag har ju god tid på mig att plugga.

Får se om min älskling kommer hit ikväll eller om jag får sova själv idag igen. Isåfall skulle jag behöva rensa bilder på datorn. Det måste göras. Har så sjukt många bilder så det inte är sant. Har säkert över 1000 bilder så.. Men hoppas verkligen att Meddi kommer. Har ju trots allt inte sätt honom sen i förrgår<3

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen går jag ut med Julia som sagt :)
Kramar

Ja så har man ju faktist sätt ut för lite mer än 1 år sedan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback