Påskmat hos Vickan

Hejsan :)
Ja, nu har det blivit en del inlägg med bilder och så. Så nu blir det inte det mer på ett tag. Haha nädå, ska allt ta med mej kameran till Vickan sen :)
Idag vaknade jag upp hos älsklingen efter bara 6 timmars sömn. Gick ner och gjorde frukost och satte oss ut och käkade. Riktigt varmt ute och man bortser från att det blåser lite imellanåt. Sen mötte vi Vickan vid Boström så köpte jag och Vickan saker som vi ska äta sedan. Vi ska nämligen äta påskmat hos henne sen vid 5-6. Köpte en hel del mat så vi behöver ju inte oroa oss över att vi inte ska bli mätta haha. Sen körde de hem mej :)
Nu har jag suttit här framför datorn hela tiden och lagt in bilder och så från kameran. Men nu ska jag fixa mig lite och sen ta bussen till Vickan vid 17.03 :)
Sover hos älsklingen ikväll så blir inga mer inlägg tyvärr :) Får ju vara aktiv nu när jag varit borta hela 6 dagar! :)
Men som sagt, vi hörs imorgon :*
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback