Ointressant inlägg


Haha jag la mig aldrig i sängen ändå, utan har suttit här framför datorn hela tiden. Orkade inte ta det steget ändå till sängen, haha. Nä men det blev aldrig att jag gjorde det bara. Har istället suttit vid datorn, som jag sa, och kollat på tvn :) Just nu går det något program om kortvuxna människor. Lite roligt faktist, det är två tvillingar.. En är kortvuxen och en är normallång :)

Ska snart gå ner och ta fram korv och korvbröd så det hinner tina innan vi ska grilla sen :) Eller ja, det är ju några timmar kvar men bättre tidigt än sent.

Har inte så mycket att säga just nu förutom att jag är förkyld, har ont i örat och fryser. Trevligt att veta va? :)
Blir nog ett inlägg lite senare, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback