Och en god frukost b lev det allt



Ja, en god frukost blev det allt :) Och nu sitter jag här proppmätt haha. Satte mej nere i vardagsrummet och kollade på extreme home makeover. Men kom på att jag kunde kolla på det uppe så jag gick upp. Mycket skönare att ligga i sin egen säng och kolla ;)
La in lite gamla bilder från mobilen också. Men de orkar jag inte lägga upp nu :) Hittade en bild på mitt brännsår när jag hade bränt mig på Sofia's avgasrör på moppen :p Vacker var det inte iallafall.. Fast nu är det ju inte så mycket finare heller eftersom jag har ett stort ärr på benet. Men sånt är livet, sånt är livet.

Nu ska de visa huset för familje, det är ju det bästa! 
Vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback