O n s d a g

Hejsan :)
Skolan idag har varit hur skön som helst. Lugn och kort. Fick nämligen sluta mycket tidigare än vad vi brukar göra :) Eller ja, ungefär 1 lektion iallafall.
Åkte moppe med Sofia hem , eftersom jag åkte med henne till skolan också. Så när jag kom hem så pluggade jag lite och sen åt vi mat. Sen kom Sofia ner till mej så pluggade vi en stund och skrev det sista till provet :)
Det var så att vi skulle åk till trollhättan vid halv 5-5 men pappa hade brutit benet så han åkte till näl.. Så nu när klockan är 20 i 6 så kommer han hem och april april såklart! Haha puckade sak ;)

Så snart blir det nog trollhättan och plugga i bilen och när jag kommer hem är bara ett måste! Ska nog packa lite ikväll också. Får passa på idag eftersom jag nog inte kommer ha tid imorgon eftersom jag inte ska sova hemma. Men vi får se hur det blir med det :)
Mamma trodde iallafall att jag skulle vara borta i över 1 månad -.- Hon hade nämligen lånat en väska utav min moster som jag skulle packa mina saker i :p Den var riktigt jävla stor. Fråga bara Sofia, hon såg den! Haha. Och min lillasyster kallade mig fjortis för att jag inte ville ha den, idiot.

Men nu ska jag kila iväg. Puss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback