O n s d a g

Hejsan :)
Skolan idag har varit helt okej. Rätt lugnt och inga jobbiga lektioner, och tur är väl det för jag har varit slö och gnällig hela dagen känner jag ;) Riktigt trött för den delen också! Gick ner till riviera (idag igen) på lunchrasten och åt där. Delade på en kebabtallrik med EvePeve. Slutade vid 20 i 3 typ och då åkte jag hem med Sofia och hennes pappa.
När jag kom hem förut så gick jag faktist upp och började läsa lite idrott direkt. Fast hann bara läsa 1 sida, kolla nämligen på tyra baks's show samtidigt, innan jag skulle ner och äta mat.

Nu har jag precis läst igenom båda häftena så jag känner mig riktigt duktigt nu (a) Haha. Hade tänkt göra klart engelskan nu och öva lite på den för sen kommer Sofia och då ska vi plugga mer på idrotten. Håller tummarna för att få träffa älsklingen idag också :)

Men nu ska jag kolla lite här snabbt sen blir det engelska pluggnin! En riktig pluggardag.. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback