Min påsk 2009


Min påsk detta året var väldigt lugnt. Jag tog bussen till Vickan vid 5 och gick över till Ström hem till henne =) Vi började med maten.
Det vi hade på vårat påskbord var:
potatis
potatisgratäng
potatissallad
köttbullar
prinskorvar
ägg
räksallad
kräfsallad med vitlökssmak
majonäs
frallor
champis
Jag hade otroligt ont i magen så det som jag fick ner var några ägghalvor med majonäs och 2 mackhalvor. Men det var gott ändå :)
Eve gjorde oss även sällskap när vi åt. Hon hade nämligen redan ätit hemma. Efter det satte vi oss i vardagsrummet och lyssnade på gamla låtar och snackade. Lina kom efter en stund också :)
Efter ett tag gick vi till Edet och mötte upp Elin och gick hem till Eve. Satt där och kollade på tvn och å chips och drack dricka. En riktigt mysigt och lugn påsk :)

Såg att Salle hade lagt ut bilder från förra påsken och påsken året där innan. Kan ni förstå att det var massa snö förra påsken? :o Det kan verkligen inte jag fatta. Igår var det ju otroligt varmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback