Min dröm inatt, usch&fy

Inatt drömde jag att jag var ute i skogen med Sofia, Julia, RasmusH och en till kille. Vi åkte alltså moppe i skogen, och det var lerigt och fuktigt. Så helt plötsligt kom det en äcklig människa (typ inavel) och började jaga oss. Sofia och Julia(som åkte på samma moppe, jag med egentligen) började åka iväg utan att jag var på. Så jag slängde mig på moppen och höll på att flyga av flera gånger. Jag grät som aldrig förr och trodde verkligen att jag skulle ramla av och att den äckliga människan skulle ta mig. De andra bara skrattade åt mej(?) och brydde sig inte om att jag bara hängde på moppen.
Haha, kan inte förklara mer för jag kommer inte ihåg mer. Äckligt var det iallafall :(

Sen drömde jag också att vi var på typ som danacup. Fast detta var inte fotboll utan det var cross vi körde. Både killar & tjejer. Min pojkvän var också där, men när han inte trodde att jag var i närheten så höll han på med andra(jag vet, konstiga drömmar..). Så började jag klä av mig min tröja så jag bara skulle stå i bh, och då skämdes han asmycket och blablabla. Det fanns även massa stånd och jag hittade verkligen en hut fin klänning som helst. Tror ni inte jag vaknar just när jag ska testa den? Haha! Sånt är så typiskt med drömmar.
Inte så rolig dröm, men den var roligt i själva drömmen. Förutom det med Meddi då kanske, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback