M å n d a g

HejsanHejsan :)
Ja, då var det en ny vecka då! En jobbig sådan också, men samtidigt en riktigt sköön och rolig.
Igår åkte vi hem till älsklingen igen och sov där. Så imorses så vaknade jag hemma hos han, utan han. Han gick upp någon timma innan mej eftersom han har praktik nu :)
Skolan idag har väl varit helt okej. Har kännt mig helt död hela dagen så.. Kom hem för en liten stund sen, 30 minuter sen kanske.

Idag blir det plugga plugga plugga! Har engelskaprov imorgon och jag måste få bra. Vill ju gärna få tillbaka mitt VG, för jag vet att jag kan! Gäller ju bara att orka kämpa också :) Haha. Och just nu känner jag för att skita i hela skolan. Men kämpar jag de få veckorna som är kvar nu så vet jag ju att det slutar med något bra :)

Nu ska jag faktist stänga av datorn. Eller nej, jag ångrade mig. Men jag ska inte sätta mig här utan börja plugga nu innan maten serveras där nere ;) Haha.
Vi hörs lite senare :) Kramar
bild från i somras. första gången jag hade fläta i luggen ;) haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

SEX VECKOR KVAR!!!!!!!!! :D

2009-04-28 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback