L ö r d a g

Godmorgon :)
Usch, idag vaknade jag riktigt ridigt. Redan 07.30 :o Kunde verkligen inte somna om.. Men som tur va så vaknade älsklingen strax efter mej :) Så nu har vi legat i sängen och haft det mysigt. Har sprang hem för ungefär 30 minuter sen, så nu ligger jag själv.
Idag blir det till att packa det sista och sen åka med väskan hem till Julia. Sen ska jag spendera hela min dag med älsklingen. Sover där också såklart :)
Imorgon bär det av till fjällen, och gud vad jag har längtat! :) Inte länge sen jag satt med älsklingen här på mitt rum och sa att det var 10 veckor kvar. Nu är det bara 1 dag kvar! Hur härligt är inte det.
 
Men nu ska jag kolla lite bloggar fort sen måste jag packa det sista :)
Skriver lite senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback