L ö r d a g

Hejsan :)

Igår så gick jag ju som sagt hem till Meddi. Så självklart vaknade jag där imorses. Duschade och sen åt vi frukost. Mötte Julia och hennes vovve vid halv 1 och sen mötte vi upp Eve, Emelie och Lina också :) Det var ju så att vi skulle gå och kolla på B-lagets fotbolls match. Men när vi kom upp dit så självklart var den inställd. Haha! Så vi bestämde oss för att gå och kolla på Meddi's och hans lags match på Göta. Gick till lagret och köpte oss var sin glass och sen gick vi till Göta. När vi kommer dit se ser vi knappt några människor och bara ett få tal bilar. Skickat ett sms till Meddi och han svarar med att han hade borta match. Hej tur dag! Haha så för min del var det ju bara att traska hemåt :)


När jag kom hem så åt jag mat. Sjukt gott var det!
Så nu sitter jag här och gör inte ett skit. Ska lägga mig och vila nu, är sjukt slö och trött. Sen kommer väl Julia hit lite senare :)

Men vi hörs lite senare :) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback