Godmorgon

Ja, jag vaknade för någon timma sedan. Om ens det? Haha :) Vaknade imorses och kände mig inte alls bra. Inte ofta jag gör det faktist. Tät i näsan och varm som ett element! Riktigt jobbigt var det iallafall. Så det blev till att stanna hemma för min del. Missar inget i skolan idag ändå, och det är ju tur det. Ska ta och plugga lite hemma idag och sen går jag nog till Julia om jag inte känner mej såhär :) Men det gör jag nog inte. Behöver få lite mat i magen och vila skulle jag tro.

Så om ni inte har förstått det så blir det inte Göteborg för mig idag. Känns både lättande och tråkigt. Hade verkligen ingen lust att åka dit, utan mycket pengar dessvärre, men samtidigt hade ju en del av mina underbara vänner åkt med. Och det är ju ett + på dagen. Men nejnej, så blir det inte denna gången :)

Ligger i sängen just nu och gör nada. Finns bara massa reklam tv-program på tvn som verkligen suger. Kan de inte visa lite roligare "program" på morgonen? Jaja, sånt är livet ibland.

Men vi får höras lite senare iställlet :) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback