Fotbollsmatch, kycklingrulle & godis

Hejsan :)
Kom hem för ungefär 1 timma sedan. Har varit hemma hos Emelie med Julia och Sofia :) Vart o köpt godis har vi också. Göttgött. Tidigare idag var vi ju som sagt och kollade på fotbollsmatch. Tror det slutade 2-1 till Edet :) Efter det gick jag och Emelie och åt kycklingrulle på roma. Sen kom Emelie's pappa och hämtade oss för det var ruskigt kallt ute :p

Åkte hem med mamma och pappa. Hade världens mensvärk och trött. Ska nog lägga mig i sängen och sätta på en film, eller kanske kolla om det går någon på tvn ikväll. Saknar mig älsklingen också.. Riktigt mycket faktist! Men jag får väl träffa honom imorgon igen.

Men vi hörs väl lite senare, ska lägga upp ett kort o snabbt inlägg om gårdagen också :)
Kramar

våren är inte påväg va? åh va skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback