Firandet av Sofia, 16 år

Det började med att jag och Julia gjorde tårta och kladdkaka hemma hos mig, som skulle vara till Sofia :) Jag dekorerade den fina tårtan och den andra bilden som ni ser så, ja, är jag väldigt koncentrerad! Vet inte om man borde lägga ut en så fruktansvärd bild på sig själv men jag bjuder! Mycket!

Vickan, Evelina, Lina och Lina kom även hem till mej också innan vi gick bort till lokalen som vi skulle vara i. När jag dekorerade kladdkakan med grädde så blev jag en hel del kladdig. Skitploppen åkte ju ut..


När vi kom bort till bikupan, som det kallas, så åt vi mat. Kycklingfilé, krocketter(?), sås och sallad. Riktigt gott och mättande måste jag säga! :)


Efter maten satt vi och snackade. Sen blev det spel, lek, sång och dans. Riktigt roligt hade vi men efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner till JuliaG som hade fest. Vi stannade inte där så länge och när vi kom upp igen så gick jag Julia Eve och Vickan hem till mej. Dagen slutade inte som vi hade tänkt oss, men en bra kväll var det iallafall.
Grattis Sofia, 16 år (L)(L)






Jag kom ju på innan jag åkte att jag hade glömt lägga upp bilder från när vi firade Sofia. Så jag tänkte ju göra det när jag kom hem från sälen, så idag passade jag på att göra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback