Filmdags

Hejsan :)
Vickan åkte hem för en stund sedan och Julia har gått in till Mikael. Ja, vad har vi gjort. Ätit lite onyttigt har vi allt gjort. Tacochips med guacamole dipp och sen åt vi ben&jerry's glass. Så nu ska jag lägga mig i sängen och smälta all denna mat. Haha, ska kolla på en film som börjar på tvn om 20-30 minuter också :) Kommer säkert somna, är redan trött.

Haha såg att någon kommenterat anonymt också om videoinlägget :p Och nej, det förvånar mig inte om det är någon av mina vänner eller någon som känner mej. Men lite roligt ändå, det står ändå under att det inte var seriöst så :p Haha, men vem bryr sej. Någon gång får man väl ändå bjuda på sig själv ;)

Men som sagt så ska jag lägga mig i sängen nu, blir sista inlägget för idag. Hörs nog på morgonen imorgon, för vid halv 1 ska jag ta med mej min älskling hem till farmor som fyllde 60 idag :) Grattis världens bästa farmor <3

Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback