Fest i Hjärtum

Hejsan :)
Ja, igår så drog jag ju som sagt till hjärtum. Men innan det så duschade jag och fixade mig lite. Stod på toa hur länge som helst, skönt att ta det lugnt! :) Haha. När klockan var kvart i 9 så gick jag och Mikael, bror, ner till bussen och väntade. Hoppade av vid lagret för Sofia skulle möta mig där. Men smart huvudet hade gått till wäxthuset istället -.-
Hemma hos Emelie var mina älsklade kompisar, som jag saaknat sååå! EvelinadenFina, Salle, Emelie, JennieL och Sofia då såklart :) Satt där och drack lite innan Jennie's mamma kom och hämtade oss och körde oss till hjärtum :) När vi kom dit så var det inte så mycket folk. Träffade iallafall min älsklade älsklade älsklade baby som jag hade saknat sönder :)
Tillslut kom det mer folk och vi drack cider och dansade hela natten lång! Hur kul som helst och det var verkligen värt det. Verkligen! När klockan närmade sig 2-3 så började allt folk försvinna.. Tillslut var det bara jag och mina söta vänner kvar på dansgolvet. Haha, ja har man kul så slutar man inte bara mitt upp i allt ;)
Vid 4 iallafall så kom Meddi's mamma o pappa och vi körde hem Sofia, Salle och Emelie och sen åkte vi tillbaka och hämade upp älsklingen. Kom hem vid 4 och så käkade vi kebabbaguett och sen hade vi det lite mysigt och sen somnade vi vid halv 5 ungefär :)





'

Blev inte så mycket bilder eftersom att kameran inte var det första jag tänkte på ;)
En riktigt lyckad kväll, absolut! Måste verkligen göras om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback