F r d a g - härligt!

Hejsan :)
Klockan är snart halv 2.. Kom hem för några timmar sedan. Eller ja, ungefär 1 timma sen haha. Gick hem från skolan idag i världens solsken. Köpte med mej en glass på vägen, Sofia mötta mej halvvägs också som tur var :) Riktigt varmt var det iallafall! Och tror ni inte jag höll på att dö när jag såg att Sofia kom hem mjukisbyxor, tjocktröja och en höstjacka.. Och där kom jag i linne. Hon är inte klok hon!
Skolan idag har varit helt okej. Orkade verkligen inte gå upp imorses egentligen. Låg verkligen hur skönt som helst bredvid min fina älskling. Men vi gick upp ändå. Skulle ju trots allt bara gå 3 timmar i skolan, som alla andra fredagar. Marianne sa att idrottsprovet såg riktigt bra ut. VG+ trodde hon att det blev (a) Åh, blir så glad för jag trodde inte jag skulle äns få G innan jag satte mig och gjorde provet :)

Sitter här, med en filt runt mig, och är hur trött som helst. Ögonen typ svider och jag har bara lust att lägga mig i sängen och somna i några timmar. Vid 6 ungefär så ska jag till Edet och möta upp mitt tjejgäng ;) Så ska vi iväg och grilla någonstans och bara ta det lugnt :) Mysigmysigt.

Nu ska jag kolla bilddagboken en snabbissnabbis och sen lägga mig i sängen en stund.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback