En liten lista mitt i andra avenyn

50 frågor

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: blåa
2. Hur lång är du: 164-165 typ:)
3. Vilken hårfärg har du: är blond med brunt i luggen och en slinga på höger sida
4. Långt eller kort hår: kort
5. Piercingar i anisktet: inga
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha: blåa, som jag har. fast lite mer klarblå kanske
9. Hur lång skulle du vilja vara: nöjd med min längt
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: ingenaning
9. Vill du ha kort eller långt hår: lååångt
10. Skulle du vilja ha piercingar: ja


Senaste du
11. Åt mat: makaroner och köttbullar
12. Drack: päronsaft
13. Du fick sms av: älsklingen
14. Du skrev sms till och vad du skrev:  älsklingen "vadå hur? :p bussen? :p<3<3"
15, Du sa: hejdå till älsklingen i telefonen
16. Kramade: älsklingen
17. Kysste: älsklingen såklart
19. Du spydde: det var länge sedan
20. Du skrattade riktigt mycket: idag har jag nog skrattat en del :)

Kärlek
21. Är du singel: nejnej
22. Ditt förra förhållande va med:  eh, thommy haha
23. Ditt längsta förhållande: över 1 år iaf
24. Med vem då: thommy :p
25. När någon säger din första kärlek, vem tänker du på då: min älskling
27. Gillar du någon just nu: äääälskar :)
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft: seriöst o seriöst, 2 typ..
29. Vill du vara singel: absolut inte, finns ju inget underbarare än att ha pojkvän!
30. Vill du gifta dig: absolut :)
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: Almedin - Meddi :)


Vänskap
32. De som vet mest om dig: evelina
33. Den vän som du har kännt längst: sofia vickan o zara
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa: vad menas med frågan?
35. Någon du saknar att umgås med: ja
36. Två av dina bästa killkompisar: umgås inte så ofta med pojkar ;)
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig: nejnej
38. Den du har mest minnen med: har minnen med många
39. Bra vänner du inte träffar ofta: träffar väl inte zara och de så ofta, men ja :)
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: haha ja :p


Övrigt
41. Musiksmak: gott&blandat
42. Sport: dröm
43. Galen eller lugn: en blanding kanske
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: haha, sofia sa det en gång. men hon hade druckit så det gills inte.. haha
45. Dricker du alkohol: ja
46. Har du hört att du borde bli modell: haha min moster tycker jag är vacker, så det har jag fått höra. ;) faktist.
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: underkläder o örhängen 
50. Vad tänker du på just nu: att sätta på andra avenyn igen ;)

Det var faktist bara 49 frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback