Dödstrött, men måste plugga

Precis innan maten blev klar så kom jag igång någorlunda bra med pluggandet. Så jävla irriterande att höra massa ljud omkring sig bara! Gick ner och hämtade lite mat och satte mig i sängen igen. Och det gick faktist lika bra att plugga då. Så nu har jag suttit och läst i häftet lite. Ska läsa mer nu, så får vi se imorgon om jag kommer ihåg något eller inte. Haha, kommer nog inte gå bra på provet.. Känns det som just nu iallafall. Är döds trött och vill bara lägga mig i sängen och somna någon timma. Men gör jag det så kommer jag aldrig att orka vakna och plugga sen igen. Så lika bra att ta tag i skiten med en gång :)

Får se vart jag slutar ikväll, om jag sitter hemma och rå pluggar eller om jag ligger i älsklingens soffa och myser med honom! Får se vad Meddi känner för idag :) Hoppas på lite mys iallafall!

Nu, tillbaka till häftet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback