Välkommen till min nya blogg!

Jahaja, då blev det blogg då. :) Måste ju vara lite roligare att skriva här än att bara sitta och stirra på en dataskärm?
Jag skrev nyss ett inlägg men råkade göra så att det försvann, hehe. Man blir ju lite smått irriterad när man skrivit en lång text och allt försvinner! (a) Men då är det bara att börja om. Jag har faktist haft en blogg innan, för ungefär 100 år sedan. Hade glömmt av det och hittade den för några veckor sedan. I bloggen fanns 3 bilder och ett inlägg. Lyckad blogg! Haha. :)
Men iallafall, min dag idag.. Den har la inte vart den bästa. Vaknade och hade sjukt ont i halsen. Kunde knappt svälja mitt eget saliv utan att det kändes som det va knivar i halsen. Så jag stannade hemma från skolan idag. Har läst lite i svenska boken som ska vara färdig denna veckan + en bokrecension (tror det heter så). Har iallafall halva boken kvar, och den är tjock! Men jaja. Nu ska jag kolla på tv:n, love it! Ha det bra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback