Finns det någon mening med något?

Enda stället man kan skriva av sej på så, förlåt(a)


Är riktigt jävla depp nu om jag ska vara ärlig. Finns det någon mening med något? Allt
kommer säkert skita sej i längden ändå? Hur folk behandlar en, hur man själv behandlar
andra? Det är sjukt, världen är så jävla orättvis! Hur ska man orka leva ett så långt och
plågsamt liv? Kan man inte bara få det man förtjänar och sen skita i resten. Hade vart bra...



Nu ska jag inte låta sån längre.^^ Har suttit vid datan hela dagen nästan. Fast, jag har faktist läst massa sidor i boken också, och ändå är jag inte klar? :o Usch, vet inte om jag hinner bli klar tills imon.. Får se sen om jag orkar läsa och skriva allt sen. Hade ju inte vart helt fel att få en till vecka på sej att bli klar. So-uppsatsen ska jag iallafall lämna in efter lovet, för jag hinner inte tills imorgon. Orkar bara inte göra det, så jävla slö just nu! Jaja, hoppas världen haft en bra dag iallafall! Haha, för det har inte jag. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, just nu känner jag knappt för att vara vaken. Vet fan inte vad jag ska ta mej till. :( Nästa fredag hade inte suttit fel just nu! Ha det bra iallafall. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback