En timma längre dag!

Detta har vart den längsta dagen i mitt liv. Bara sovit några timmar sen kl 6. När jag inte sovit har tårarna runnit som strömmar. Det är otroligt vad kärlek kan svida assa! Man vet ju inte vad man förlorar innan man väl gör det! :/ Om man hade fått spola tbx tiden så hade jag spolat tbx den ungefär 2-3 veckor! Helt klart..

Nog om det. Idag har man ju vridit klockan en timma bakåt, kanske därför denna dagen känns extra lång..  Just nu ligger jag iaf i sängen med datorn(antagligen). Kollar på oth och efter de kmr ju gossip girl :) Haha, och jag ser ut som en kines. Ögonen ser helt sär ut^^ Imon ska jag iaf va med Julia och dom :) Har saknat dej snuttan!<3 Så blir det um med Vicki vid 2, hämta nytt recept :) Jaja.. Nu ska jag ner och göra en kopp te och lägga mej i sängen :) Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback